Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Monday, January 3, 2011

Part 4: HAPPY NEW YEAR!!!!

HAPPY NEW YEAR!!!!

WELCOME TO 2011, BYE BYE TO 2010...

Tahun baru,azam baru.......ape yer azam tahun ni?argh!! xtentu lagi....azam byk tp takut x archieve la...biase la...manusia...erm, arini aku dtg awal gi ofis...moga hari pertama ni penuh semangat smpai la hujung tahun dan begitula seterusnya...takut hangat hangat taik ayam jer ni..hehehe...mula mula jer ok...last last hampeh!

Mlm tahun baru ari tu???huhu dok umah tido ajer....hehe..hampeh kan aku...tepat jam 12am pop!pang!top!pum! ##@%%!*&^ bunga api kat taman aku ni meletup....pergh dh mcm kat dataran merdeka la pulak..tersedar aku dari tido...layan la gak tgk bunga api tu dari umh...nampak sangat tau..cantik....


Tahun Baru 1/1/2011..Hari Sabtu...aku dok umah jerla...menanti tetamu yg dtg...Welcome to My house aunty Adah!!!...hehehe...(dh tak de citer ni...hahaha)...

2 comments:

  1. besar giler gmbr..terkejut chek!

    ReplyDelete
  2. xperla...bagi kejutan besar la..utk new year ni...

    ReplyDelete