Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Thursday, December 30, 2010

Part 3-Collection of Birthday Party 2010!

Uollssss.....

Oleh kerana dh nk berakhir tahun 2010 ni...aku nk keluarkan la gambar dari collection aku....ssh tau nk lupa memory daun pisang ni...JOM kita LAYAN!!!!!!

1st Gambar ni aku nk kasitau....ni la BFF aku...sepanjang tahun 2010 ni dgn dieorg la aku bersama..ptg2 pas keje mesti kiteorg hang out together...even bz mane pun dpt spent time sket pun xpe..janji dlm sebulan tu mesti nk jumpe..kalo x jumpa...RINDU la.... 

From Left: Zura, Ina, Erna & Eyla
Location: Zura's House, Selayang

 2nd & 3rd pic ni time ni kiteorg celebrate besday Zura..Birthday dia on May..Ni semua gambar pas kerja...Ni kiteorg celebrate kat Istana Bamboo Restaurant..1st time mkn kat sini...Food~the best! Time ni ade promotion..maklumla, opening restaurant.Tp kalo xsilap aku kiterog time ni celebrate zura dh lewat...maklumla semua bz terutama tuan punye badan sgt bz..so kiteorg ikutkan jerla...

Before Makan..so makanan elok jer tersusun...lepas dpt mkn, dh mcm pirana!!
Location: Istana Bamboo, Ulu Kelang

Ni la besday gurl- Zura....
 Yang 4th & 5th Pic kat bawah ni time ni celebrate besday Eyla & Erna..Dieorg ni besday selang seminggu...dieorang ni lahir bulan Sept.So bundle jer la celebrate.senang & jimat..hehehe..hope korg enjoy la...tp time ni kurang best nye sbb zura kene balik cpt...sbb ade hal...xpe la..atleast dpt la join 1 jam...

Besday gurls....Eyla & Erna
Location: Ampang Park, Jln Ampang

ni la kami semua....

 Yang kat bawah ni yg paling ditunggu...Birthday aku..hahaha...jatuh bulan April..dlm byk2 ni aku la yg paling TUA..tua bulan jer...Time ni aku tgh xcukup tido maklum la..kerja lebih masa...tgk mata pun letih jer..tp tabahkan hati utk berseronok ngn rakan tersayang...selambur je dieorg buat suprise kat aku..tp aku dh dpt agak dh..hehehe...aku dpt present tau dr dieorg..i like! ape pun tgk la gmbr kat bwh ni..hadia pun aku nk show off gak..hehehe

Ni la present yg aku dpt...Thanks Eyla,Erna & Zura..Love u all...

Ni jajan yg kiteorang jamu selera...makan jajan pun kenyang!

potong kek kocik!! next year nk besar tau....hehehe
Location: Wangsa Walk, Wangsa Maju
Barisan artis yang hadir...hehehe..love u all...muah!


0 comments:

Post a Comment