Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Thursday, December 30, 2010

Part 2- Episod 1: Breakfast..

Selamat Pagi Semua.....

Pagi ni cuaca mendung jer...aku pun ingt baru jam 7..rupernyer..masyaallah sudah pukul 7.40am da...aduh!aku kelambatan...dgn baju yg belom di iron lagi....xpela...aku berserah saje...yg mmg aku selalu kelambatan keofis...

Hari ni dtg je ofis dgn berbungkuskan nasi lemak berlauk telor mata RM2.00..YAALLAH!! sudah naik harga??kesian aku,lepas ni kene mkn nasi lemak kosong jer la...xperla buat perut ku yg sgt lapar ni...aku isikan nasi lemak yg sgt berlemak sehingga ingin menutup mata ni....berteggukkan air kopi mak cik ofis yg buat ni....ari ni air dia ok..sedap.....xmanis....ok la...bblh tambah 3-4x.....pagi ni breakfast dgn kak lin & azira kat opis la mane lagi....port kiteorg tu...ni aku nk tunjuk nasi lemak aku yg rm2.00 tu...

nasi lemak rm2


Pagi ni kat ofis sgt sunyi...mane yg lain ni???xkan dh cuti?cuti bola esok la...aduh....kerja???releks sket kot ari ni...xde keje yg mendatang pun....kite tunggu jer la....

0 comments:

Post a Comment