Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Monday, March 23, 2015

SUAMI KU MENUNAIKAN UMRAH



Kurang 24 jam je lagi suamiku akan menunaikan Umrah.

Ya Allah, semoga suamiku diberikan kesihatan yang baik, dipermudahkan segala urusannya di sana dan moga mendapat umrah yang mabrur. Insyaallah ada rezeki kita dapat pergi bersama-sama.
Aku tak dapat pergi sebab sedang sarat mengandung. Sekarang dah pun pregnant 31 minggu. Travel agensi pun dah tak galakkan ibu mengandung macam aku ni pergi sebab takut ada apa-apa yang akan berlaku kelak.

Aku redha.. insyaallah satu hari nanti aku akan jejakkan ke tanah suci.

For information, suamiku akan bertolak pada 24/3/2015 ( 3ptg) dan akan sampai ke Malaysia pada 4/4/2015 (12H/10M) Dia pergi dengan Andalusia Travel & Tours . Ambil pakej Umrah Penerbangan Saudi Airlines 2015 
Dia pergi sekeluarga berlima dengan mama, adik ,atok & aki. Sedih la aku tak dapat pergi. Tapi aku akan cuba untuk menahan air mata aku nanti kat airport nanti..

Semoga semuanya dipermudahkan... Amin...






0 comments:

Post a Comment