Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Tuesday, March 17, 2015

Pregnant : 40 weeks

Alhamdulillah,

Dah hamil minggu ke 40 dah. Syukur sangat..
Aku dah rasa pergerakkan baby yang sangat luar biasa.Aktif yang bukan main. Kalau baring tu berombak-ombak perut aku. Alhamdulillah aku rasakan baby aku ni sangat seronok bermain dalam perut mummy dia ni.

Tapi tu la, pergerakkan aku dah mula terbatas. Jalan pun dah tak boleh nak laju-laju sangat sbb baby dah kerap mengeras. Tido pun dah berpusing-pusing.Ke kanan salah ke kiri pun salah.. so tido je la macam mana pun. Dah mula kerap terjaga malam. Kaki pun dh kerap krem bile tido dan kebas . Rasa bersyukur dapat merasa menjadi seorang ibu mengandung.

Sentiasa mengoogle artikal ibu hamil ni...sbb nak tau feel ibu mengandung tu macam mana kan...





0 comments:

Post a Comment