Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Wednesday, December 29, 2010

Part 1-Welcome!!!

To All...

Ni starting aku nk ber blogger ni...hehehe...xtau la ape cite yg nk aku coretkan kat dlm blog aku ni...aku ni bukan la reti sgt nk bermadah..penulisan aku pun xla seberape baguih sgt..aku kalo ckp reti la..nk tulis tulis ni ala....buat penat jer...tp dengan semangat yg menggunung ni aku try jugak la mengarang dengan baik...hehehe...ape yg aku nk citer kat sini yer utk starting merangkap first day aku ni yer???erm.......haaaa!!!!

Malam ni bola Malaysia Vs Indonesia....hope 5-0 kite hentam indon!!! kat ofis aku ni ade buat mcm stadium ni...dieorg bukak screen sempena perlawanan bola mlm ni...semangat betol bdk ofis aku ni...semangat kenegaraan betol...tunang kesayangan ku pun mengajak aku tgk bola mlm ni...aduh ni yg aku liatttttt sgttt.....kang boring aku...aku bkn x suka bola..tp aku xminat jer...xpaham game bola ni...layan jerla...

Citer pasal bola tetiba kau teringat zaman aku study kat sek teknik dulu...pergh time tu WOrld Cup...mmg best giler..aku yg x minat tgk bola ni boleh ade semangat tgk bola nok...aku ngn student pompuan yg lain dengan semangat yg berkobar kobar mengecat muka pakai watercolor kat muka bersemangat wajar!!!! argh best siut time tu....dh mcm monyet aku rase...hahaha..tak pe la..cite zaman kebudak budakkan...kite lupekan la yg lepas...biarla jd kenangan..yg penting MALAYSIA BOLEH!!!!!!

ok la, memandangkan waktu ofis ni telah berakhir...aku mau pulang dengan semangat kenegaraan....hehehe...sok aku try utk mencoretkan lagi...



~OUT~

0 comments:

Post a Comment