Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Monday, January 10, 2011

Part 9: Episod 1-Hujung Minggu

Hi uoolss..

Dah berape hari aku tak menyebukkan diri kat blog aku ni..kalo tidak mesti xputus putus update blog kan..yang penting i punye blog blom menepos lagi ok..hehehe..

Anyway, weekend lepas aku outstation (ceh wah) dengan kata lain diluar kawasan...mcm la bekerja ek?aku blk kpg melihat kpg halaman. 2 hari aku kat kpg ni la makanan yg dijamu sampai angin sepoi sepoi kurang bahasa keluar dari segala rongga secara tidak sengaja...hahaha..perot memulas tak terkata berpunca dari serangan mangga & jambu  berserta kuah rojak yang diulamkan cili padi...pergh terangkat beb!

ubi kayu dan sambal tumis ikan bilis...nyum nyum

jambu batu (xda bijik) & mangga (besar giler) serta kuah rojak mak bee

0 comments:

Post a Comment