Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Tuesday, January 25, 2011

Sepetang di Putrajaya

Hari minggu baru ni mmg sgt boring...

Lalu kiteorang bercadang untuk menghabiskan minyak kereta sambil bermandikan hujan..dah tau petang hujan kat putrajaya tapi rajin jugak aku nak pergi bersantai...

Jalan-Jalan Putrajaya


Buat pertama kali aku gi persint 20..hahaha..rupanya kat sini kubur yer?kesian aku..tak tau langsung..hahaha..cantik dan terjaga..beruntung la penduduk berdekatan yer...

Tapi ada satu kawasan ni aku terpikir..signboard RUMAH IBADAT? Tapi aku tak nampak pun surau or masjid kat sini..lapang jer aku tgk..ade kereta rosak ade la...ade sesape tau x?apa yang dimaksudkan rumah ibadat kat putrajaya persint 20 ni? aku confiuse...

lepas makan angin sampai kenyang, kami gi la kat Persint 6 tu..melihat Pullman Putrajaya Lakeside...dalam hati berkata (bila lah aku blh stay kat sini)..hehehe..berangan sudah...hahaha
Pullman Putrajaya Lakeside

Tgk pullman..tapi nampak bangunan lain..hehehe




0 comments:

Post a Comment