Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Wednesday, January 5, 2011

Part 7: Hari ini aka TODAY

Hari ni xda patah kata dpt ku tuliskan dgn tulus...aku sangat bz sehinggakan tiada masa untuk meluahkan segala ape yang terpendam didalam hati ni...malam yg berjoget ni yang boleh ku tuturkan satu persatu ayat didalam blog aku walaupun aku sepatah haram xpaham ape yg ku tuliskan.hanya mainan dikotak fikiran aku jer yang dapat dimainkan tanpa luahan yang sempurna seperti lagu yuna cinta yang sempurna...
ape dah aku mengarut lagi karut ni la...aku pun tak paham...hahaha....


Pagi yang hening:
------------------
Setiba diofis jam telah menunjukkan 8.37am.

ARGH!!!! LAMBAT!!!
Tapi.........aku lambat pun sorang pun xde kat opis.mane yg lain?gi beli nasi lemak ker?tet tet..sms berbunyi...Azira SMS:"Kak ina beli nasi lemak ker?"(Mcm tu la ayat dier,kalo salah sorry yer).."i dah beli nasi lemak.jom la mkn sama sama...."..ape lagi...mkn la sepuas puasnya..maklum la..LAPOR!..hari hari mkn nasi lemak ngn telor mata..seminggu lagi kalo mkn nasi lemak confirm aku dh mcm sebungkus nasi lemak lauk ayam!
nyum nyum...erk!!! alhamdulillah...bau telor ngn sambal sotong...


Aku bz giler bab satu ari ni...dh la hujan lebat satu hari..buat stim jer..eh mata je yang stim..mata dah rasa mcm nk tongkat pakai gunting tumpul aku ni jer...adoi! nape la dugaan menimpa aku...kalo tido ni syok jugak..xper..layan kan jer la mainan mata ni...

Tengahari yang tak berape tengah dah:
-------------------------------------------
Walaupun aku sgt bz smpi xmenghindarkan semut semut berkawat kat meja aku, aku mendapat petunjuk dari Allah..Mungkin tuhan dah tunjuk pada KAMI ape sbnrnye yg berlaku hari ni..Selama ni hanya ku dengar melalui lubang telinga ku yang berbulu ni desas desus sampai berdesing telinga aku dengar...tp...argh!pedulikan ape nak dikato! (aku je tau citer ni..hahaha (sambil senyum sinis)


Petang yang berlabuh malam:
-----------------------------
Hujan lebat sehingga beku di kerusi...kak lin, xsejuk ker?arh aku dh kesejukkan...aircond 16C ...SEJUK!!!!!!!!..

Malam yang hening:
--------------------
Ketika ini,saat ini, waktu ini, time ini.......aku berada jauh nun di hujung sana...di bukit yang tinggi sambil menikmati MCD..tp aku mkn twister fries je..tu la pebret aku....sambil melayari internet...dah siang tadi aku tak sempat nk berblogger kan..so aku ambik peluang ni utk mencorat coretkan kata kata aku ni....Kang pembaca aku ni xdiupdate dgn citer citer merapu aku ni pulak..

Sebelum terlupa, aku kena cari kad appoinment aku..entah mane aku letak...sok aku ade doc appointment kat spital..maklumla..i ni xperfect mcm org lain....esok kalo jpe ngn Doc Mala ape la kali ni dia nk ckp kat aku...jgn la dia enjet aku..sakit!!! ah tidak! kalo enjet sok, MC la makanan ku..Yahooo!!!

ok la..dh penat la nk tekan kat papan kekunci ni...(sambil letop letopkan jari jari yang kontot ni)

Regards,



*** yeah!aku dah reti sain kat blog aku...hehehe***

0 comments:

Post a Comment