Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Tuesday, January 4, 2011

Haven Restaurant Look Out Point Ampang

Makan sambil menikmati keindahan kota? jom lah makan kat Look Out Point Ampang...Ni adalah second time aku mkn kat sini..yg first time aku gi dinner la..tu pun time aku study dulu dulu...ni dh bekerja ni sekali lunch kat sini..tempat ni privacy..so kalo pada skandal skandal tu blh la gi lepak sini..lagi pun tmpat ni sesuai utk berdiskusi...Pricing?of coz la expensive beb...aku pun xmampu gak nk mkn sini..kalo mampu pun minum air segelas jer...mkn kat umh..hahaha...ni pun aku gi sbb ade org nk sponser..ape lagi...sebat jerla kalo org dh nk belanje kan...tu pun pergi ngan bos bos aku n budak department aku...kalo tak, xmerasa la den...

Dengan Pemandangan yg best (Area Ampang paling clear) mmg mendamaikan suasana la...kunyah makanan mengikut tiupan angin yg sepoi sepoi berbahasa inggeris..mmg syahdu beb....sesape yg xpenah gi, gi la try mkn kat tmpt ni...tmpt dia sungguh romatika...nasihat dari saya jgn pakai skirt..nanti org bwh boleh skodeng...manelah tau..kalo nk tunjuk free show i dont care!

Untuk pengetahuan, restaurant ni xbukak untuk luch..tp dgn booking kite dpt lah lunch kat situ..Lokasi kat Bukit Ampang, Jalan nak pergi Hulu Langat...Senang jer..kalau tau jln, mmg xsesat la...kalo sesat pun mesti tembus gak jalan kesini..



Check it out our Pic!


View From Look Out Point Ampang

Cantik nya kekwa

Tgh Diskusi

Pizza

Haven Restaurant

Kami kaki Gambar

0 comments:

Post a Comment