Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Monday, January 17, 2011

Part 11: Episod 1- Last Weekend

Selamat pagi semua...

Lama dah aku tak tulis kat blog aku ni..dah nak bersawang aku tgk..hahaha...maklumlah lately ni aku bz sangat-sangat mengalahkan ketua kampung pisang..

Weekend ari tu aku blk kpg lagi..ade kematian..so, kiteorg sefamily bergegas pulang ke kampung la ape lagi,..nasibla setakat KL-MUAR..xla jauh..ade lah 2jam setengah...Bapa saudara Kak Emy(aunty) meninggal...meninggal masa tido...sangat sedih..dah 2 hari meninggal sorang sorang kat umah..kesian kan?kebetulan pada masa tu busu aku mmg blk kpg time tu..inalillah... Kematian ni menginsafkan aku apabila kejadian macam ni berlaku...so kesimpulannya jangan la biarkan orang tua kita tinggal sorang2..nanti jadi macam ni sape yang tau..

Melihat kubur menginsafkan kita
Lepas je upacara pengebumian tu..perut pun dah lapar..maklumlah..dah tengahari ape lagi time to makan la....makan asam pedas kat parit jawa yang famous tu sampai masuk tv tu...







Selepas menjamu selera...buah pulak menjadi target sebagai pencuci mulut kami...buah limau dan belimbing cantik cantik belaka...jual kat van jer...puas hati...


0 comments:

Post a Comment