Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Tuesday, January 4, 2011

Part 6:Episod 1-BIKIN PANAS JE!!!!!!!!

Argh!!!!!!!!!


BELANG!!!!!!!!!!!KO MMG NK KENE NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!


AKU DAH MULA RASA NAK MARAH NI!!!!!


Pagi pagi aku dh dpt complaint dari umah sebelah...Belang buat hal rupe nyer kat rumah neighbour aku tu..aduh! patut la selama mak aku ade kat umh dia blh x melepaskan hajat die..sanggup tido dr memproses perut dia tu...rupe nyer.....melepas hajat kat umah sebelah..dh la pagi td kebetulan wife dier terserempak ngn aku dgn belang then terus ckp..nasib la neighbour aku tu tak marah marah...tp aku blh paham perasaan dia bila dia basuh bahan buangan si belang tu...aduh!!!! 

Aku sekarang kene carik idea..mcm mane supaya dier jgn smpi sebelah.nak kene bina kubu pertahanan ke?nk kene beli dawai kawat ke? nk kene buat pagar kandang kambing ker?.aduh...mane akak nk letak muka ni...dah malu tahap shrek dah ni...ish!menjatuhkan maruah bangsa dan negara betol la belang ni!

Ni la si belang yg berbelang..bertopengkan kucing! ingat malu malu kucing...rupanya...PERGH!


Ni la si nakal tu...

2 comments:

  1. kah kah hambik ko..tulah si ippi yg asik menjatuhkan bulu dia pun still pandai erk erk kat toilet..hua hua hua ...

    ReplyDelete
  2. tu la...dh gemok jd pemalas pulak..berat perut betol!

    ReplyDelete