Jom Klik!

Easy to View You Page..Please drop your link..

Tuesday, March 8, 2011

Part 4: Belang dah mula sembuh

Alhamdulillah...Syuukur..

Belang dah mula nampak perubahan yang positive..Dia dah boleh duduk lepak kat hall ni and mintak kuar rumah lagi..maybe dia nk ambik angin luar pulak kot..Panggil nama dia pun dia dah boleh menyahut dengan lantang sekali..siap dtg dekat aku lagi.tapi dia tetap nk keluar umah!.tapi aku tak benarkan dia keluar umah..dia blm sihat sepenuhnyer..risau kalo ape2 jd kat dia..kalo depan mata kita, kita taulah apa yang terjadi...sabar yer sayang..

Sekarang belang dh mencari port tido kat toilet pulak.tak pelah belang,asalkan ko selesa.Demam panas dia aku rase macam dah kebah siket,sebab aku pegang dia pun dah tak sepanas sebelum ni. alhamdulillah..atleast suhu badan dia turun aku dah lega siket..telinga dia yang sakit tu pun aku rase mcm dh beransur sihat.sebab aku pegang telinga dia n servis, dia bag good respon jer..kira dh sehat lah tu kan?

Aku letakkan semangkuk air sejuk untuk belang minum.alhamdulillah,dia minum.haus agaknyer kan?atleast dia dapat basahkan tekak dia.dapat sejuk kan perut dia..cuma makan jer belum lagi buat masa skrg ni.tak pelah maybe esok or lusa ada lah dia selera mkn dia tu...

Bila tgk belang berjalan ngn lari dengan bertenaga sekali aku gembira sangat..xderla aku terfikirkan dia setiap masa...risau sgt2...

xperla, tgklah perkembangan esok pulak macam mane.manelah tau.beransur sihat...


Terima kasih kepada yang sudi membaca kisah belang ni..

0 comments:

Post a Comment